Co Leczę

Zajmujemy się rehabilitacją ortopedyczno-traumatologiczną, neurologiczną, angiologiczną oraz onkologiczną. Istotne jest, iż wcześnie podjęta rehabilitacja zwiększa szansę na szybki powrót Pacjenta do pełnej sprawności. Dotyczy to nie tylko terapii stawów obwodowych, np. rehabilitacja kolana, rehabilitacja barku etc., ale również rehabilitacji kręgosłupa, rehabilitacji przeciwobrzękowej oraz rehabilitacji neurologicznej. Należy także pamiętać, że systematyczna terapia zwiększa szansę na sukces stosowanej rehabilitacji, np. rehabilitacja skręcenia kolana (rehabilitacja po artroskopii kolana, rekonstrukcji ACL etc.) przynosi zadowalający efekt zwłaszcza przy wczesnej, systematycznej i kompleksowej rehabilitacji.
Poniżej przedstawiamy, jakimi dolegliwościami dokładnie się zajmujemy:

Stany pourazowe

stan po złamaniach po ściągnięciu unieruchomienia; skręcenia np. skręcenia kolana, zwichnięcia; stan po zerwaniu więzadeł; stan po zabiegach operacyjnych/ rekonstrukcjach (rehabilitacja po rekonstrukcji ACL, rehabilitacja po artroskopii kolana); ograniczenia ruchomości w stawach; niestabilność stawów; osłabienie siły mięśniowej;

Zmiany zwyrodnieniowe stawów

kręgosłupa; stawów kończyn górnych, np. rehabilitacja barku; stawów kończyn dolnych, np. rehabilitacja kolana, rehabilitacja po artroskopii kolana; stawów skroniowo-żuchwowych

Inne zespoły bólowe

zespół bolesnego barku – rehabilitacja barku; łokieć tenisisty, golfisty; zespół cieśni nadgarstka; porażenie nerwu twarzowego; bóle głowy i karku

Choroby reumatyczne

zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa;reumatoidalne zapalenie stawów

Obrzęki

limfatyczne;idiopatyczne;lipidowe ;pourazowe

Stany po leczeniu nowotworów

zwłóknienia i przykurcze ograniczające ruchomość w stawach; osłabienie siły mięśniowej; niedowłady, porażenia; powrózek w obrębie dołu pachowego (axillary web syndrom); zniekształcenia i wady postawy; zaburzenia statyki ciała; obrzęki limfatyczne

Korekcja wad postawy

skolioza; plecy okrągłe; plecy płaskie; wystające łopatki; nierówna wysokość barków; niesymetryczne ustawienie miednicy; zaburzenia w obrębie stóp (np. stopy płaskie, stopy płasko-koślawe, paluch koślawy - Hallux Valgus); zaburzenia w obrębie stawów kolanowych (koślawość, szpotawość)

Zespoły bólowe kręgosłupa

zmiany przeciążeniowe kręgosłupa; dyskopatie (przepukliny krążka międzykręgowego, potocznie: rwa kulszowa – rehabilitacja rwa kulszowa, rwa udowa, rwa barkowa – rehabilitacja barku etc.)